Hvorfor det kan betale sig at blive zoneterapeut

Fordi det er givende at hjælpe andre mennesker og fordi det skaber glæde!
I 2003 besluttede jeg mig for, at jeg ville læse til zoneterapeut. Umiddelbart var det ikke min intention, at jeg skulle arbejde fuldtids som behandler – og jeg havde da slet ikke forestillet mig, at jeg skulle ende som skoleleder af en zoneterapeut skole!
Men – som I jo nok ved 🙂 så var det sådan, det gik.
Da jeg først var kommet i  gang med at arbejde som deltids zoneterapeut, kunne jeg ikke forestiller mig, at jeg skulle lave andet.
Jeg har de skønneste oplevelser i min klinik, og når der tikker en sms ind, hvor der står TAK og en smiley, ja så ved jeg, at jeg tog det rigtige valg.
Har du truffet dit valg?
Laver du det, du synes er sjovt og giver dig glæde i dit arbejdesliv?

I artiklen her kan du læse mere om min vej til zoneterapeut og skoleleder.

0 kommentarer til “Hvorfor det kan betale sig at blive zoneterapeut”

1. Hej ,
    Jeg står og overvejer at blive zoneterapeut da jeg selv går ind for alternativ behandling og gerne vil arbejde med mennesker. Jeg er dog usikker på om det virkelig er noget for mig. Det jeg faktisk tænker mest over er, om der nogensinde kommer klienter, som tvivler på om zoneterapi overhoved virker? Jeg mener, der er jo ingen videnskabelige beviser på det, kun meget god erfaring med at det virker. Som uddannet zoneterapeut, hvad siger du så til folk der fx spørger: “Kan du garantere mig, at det virker?”

Skriv en kommentar